SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?

Najważniejsze wydarzenia zeszłego roku i trendy na 2018 rok w reklamie zewnętrznej analizują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tego sektora (AMS, Synergic, MyLED, BE Media, Warexpo, Cityboard Media) oraz eksperci z domów mediowych Zenith, MediaPlus i Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Reklama outdoorowa: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018?

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Le Berżerak
Niejaki Pan Gajek - przeanalizujmy jego dwa punkty kulminacyjne, które rozwalają system:
- "powietrzne świątynie mobilności" - yyyyy? Jaki towar ten Pan bierze i dlaczego jest taki dobry?
- Człowiek Roku - Joanna Hutnik - buahhahhha. Osoba, która nie zna głównych zalożeń ustawy krajobrazowej kreowana jest w tym "wywiadzie rzece" na personę z, jak się domyślam, największym wkładem w "edukowanie samorządów i poszukiwanie kompromisów łączących interesy branży oraz lokalnych społeczności".
Rozumiem wszechmocną chęć autopromocji na łamach tak zacnego portalu, ale powinny być jakieś granice tym bardziej, że temat dotyczy reklamy zewnętrznej jako ogółu. No nic, tylko "pogratulować".
odpowiedź
User
XRumerTest
Hello. And Bye.
odpowiedź