SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)

Komisja Etyki Reklamy uznała, że rozgrywający się w sushi barze spot Plusa dla Firm miał charakter humorystyczny, ale nie ośmieszał osób pochodzenia azjatyckiego.

Dołącz do dyskusji: Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
co do zarzutu -ograniczony,monotematyczny,to
powszechnie znane w naszej kultuturze jest,ze Azjaci
maja kulturowe rytuały ! jak uprzejmy usmiech w kazdej sutyacji,
ukłon,mowienie dziekuje,co moze sprawiac wrazenie monotematycznosci :))
a te skare to pisal Azjata ?? czy konkurencja z Polski :))
bo jakos tak wiele skarg jest na reklamy telefonow :)))
i wszystkie bez sensu,byle uwalic konkurencje na czym sie da
odpowiedź
User
olo
tak ogolnie,to reklama troche durna :)
i nie ze wzgledu na Azjatow,czy Polakow
odgrzewana kopia skeczu kabaretu ani mru mru
odpowiedź
User
magnes
Faktycznie, nic specjalnego. Z reklam telefonii najlepiej i tak radzi sobie Heyah - kolorowo, dynamicznie, bez napuszania się i kiepskich dowcipów.
odpowiedź

najnowsze wiadomości