Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)
Komisja Etyki Reklamy uznała, że rozgrywający się w sushi barze spot Plusa dla Firm miał charakter humorystyczny, ale nie ośmieszał osób pochodzenia azjatyckiego.
Komisja Etyki Reklamy uznała, że rozgrywający się w sushi barze spot Plusa dla Firm miał charakter humorystyczny, ale nie ośmieszał osób pochodzenia azjatyckiego.
Dołącz do dyskusji: Reklama Plusa dla Firm nie ośmiesza Azjatów (wideo)
powszechnie znane w naszej kultuturze jest,ze Azjaci
maja kulturowe rytuały ! jak uprzejmy usmiech w kazdej sutyacji,
ukłon,mowienie dziekuje,co moze sprawiac wrazenie monotematycznosci :))
a te skare to pisal Azjata ?? czy konkurencja z Polski :))
bo jakos tak wiele skarg jest na reklamy telefonow :)))
i wszystkie bez sensu,byle uwalic konkurencje na czym sie da
i nie ze wzgledu na Azjatow,czy Polakow
odgrzewana kopia skeczu kabaretu ani mru mru