SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej

W I kwartale br. wydatki reklamowe w telewizji wyniosły niecałe 873 mln zł, o 3,7 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wpływy czterech głównych stacji zmalały o 3,3 proc., za to pozostałych kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej wzrosły aż o 34,4 proc.

Dołącz do dyskusji: Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl