SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę

W maju br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów największe spadki przychodów reklamowych zanotowały „Super Express” i „Gazeta Wyborcza”, za to wzrosty osiągnęły „Polska” i „Rzeczpospolita”.

Dołącz do dyskusji: Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
privat
Człowiek "salonu" przejął Rzepę, to ludzie "salonu" więcej wydają na reklamę w tej gazecie.
odpowiedź