SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół

W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe firm reklamy zewnętrznej raportujących do IGRZ wyniosły 99,3 mln zł, o 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Wielkość sprzedaży całego rynku szacowana jest natomiast na 115 mln zł. Nakłady na reklamę tranzytową spadły w skali roku o 12 proc., do 5,8 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce, reklama tranzytowa 12 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Blinder
Ja nadal uważam, że reklama zewnętrzna jest tak samo ważna jak ta w internecie:) jakby nie patrzeć, nie wszyscy mają dostęp do internetu, a taką oklejoną witrynę akurat każdy zauważy. Dlatego ja nawiązałem współpracę z Redeye i oni dla mnie przygotowali odpowiednie materiały reklamowe i jestem mega zadowolony!
odpowiedź