SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy 3D w outdoorowej kampanii Żywca Zdrój Smako-łyk

Pod hasłem „Dopełnia smak każdego posiłku” trwa outdoorowa kampania reklamowa napoju Żywiec Zdrój Smako-łyk. W akcji - przygotowanej przez firmy Studio55 i Mediacom - wykorzystywane są nośniki z elementami przestrzennymi 3D.

Dołącz do dyskusji: Reklamy 3D w outdoorowej kampanii Żywca Zdrój Smako-łyk

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
duchch
Widziałem tę reklamę. Ciekawa produkcja, ale taka sobie kreacja. Jej dobra dokumentacja fotograficzna i interesująca analiza jest na stronie o mediach i reklamie wojtkowski.waw.pl
odpowiedź