SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)

- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego.

Dołącz do dyskusji: Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Ej... sEksperci z branży... wasze reklamy widzi jakieś 3% użytkowników internetu więc się tak nie rajcujcie.
odpowiedź
User
Yogi
Sheet happens również na Instagram. Platforma ta już dawno zamieniła się taką NK, gdzie blondynki i małolaty umieszczają na wyścigi słi focie. Kolejny serwis do odstrzału.
odpowiedź
User
Dawid
https://instagram.com/24_hour_/
odpowiedź