SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka

Przez dziesięć miesięcy br. producenci piwa wydali na reklamy nieco mniej niż rok temu. Ograniczyli nakłady na wszystkie tradycyjne media oprócz magazynów. Największym marketerem niezmiennie jest Grupa Żywiec, a jej flagowe piwo Żywiec to najsilniej reklamowana marka. Z kolei Lech zanotował największy wzrost wydatków reklamowych, a Warka - największy spadek.

Dołącz do dyskusji: Reklamy piwa: Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska z największymi wydatkami, mocniej promowane Lech i Tyskie, słabiej Warka

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Przecież w/w nie produkują piwa, a napój o smaku piwa na bazie wody, spirytusu i aromatów piwa identycznych z naturalnymi.
odpowiedź
User
Duo
Och tak pijmy praktycznie identyczne piwa tylko, ze z małych browarów. Ten wasz nachalny spam w komentarzach robi się nudny i denerwujący. Ciekawe ile z nich to płatne wpisy.
odpowiedź
User
Duo
Och tak pijmy praktycznie identyczne piwa tylko, ze z małych browarów. Ten wasz nachalny spam w komentarzach robi się nudny i denerwujący. Ciekawe ile z nich to płatne wpisy.
odpowiedź

najnowsze wiadomości