SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"

Przy tegorocznym finale Super Bowl w telewizji Fox w minioną niedzielę pokazano 77 reklam, a stacja musiała wyemitować dodatkowy blok reklamowy, bo tego oczekiwali reklamodawcy. Według ekspertów z polskich agencji tegoroczna lista spotów to mieszanka wartościowych, zostających w pamięci kreacji, ze spotami, które dostarczają wyłącznie rozrywki. I tych drugich jest zdecydowana przewaga. To swoisty reklamowy koncert życzeń, który musi zadowolić wszystkie grupy widzów. To, że dany spot tu się pojawia nie zależy od poziomu jego kreacji, ale od zasobności portfela marketera.

Dołącz do dyskusji: 100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Qwert
Naprawdę, żeby tyle miejsca w artykule poświęcać reklamom?! :) Nie jeden artykuł nt. serialu, programu czy zjawiska w mediach jest o wiele krótszy.
odpowiedź
User
walter
bardzo fajny artykuł.
odpowiedź
User
fff
Strasznie miałkie reklamy - ciepełko, standardzik i równianie do średniej. Bez zaskoczenia, bez mocnych pomysłów. Taka telewizja śniadaniowa.
odpowiedź