SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)

W 2015 roku magazyny zarobiły cennikowo na reklamach blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe wzrosty wpływów miały „Twój Styl”, „Pani” i „Viva”, natomiast „Newsweek Polska” jako jedyny z czołówki zanotował spadek.

Dołącz do dyskusji: Reklamy w magazynach: „Twój Styl” i „Pani” najmocniej w górę, w dół tylko „Newsweek Polska” (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jack Reacher
Sz.P. Jabłońska wypowiada się o niezagrożonej pozycji prasy kobiecej, tylko nie wiem, kogo pani członek zarządu broni (chyba nie Faktu Gwiazdy) i komu kibicuje, bo lata temu kobice tytuły sprzedał Axel Springer. Co do Newsweeka to spadek przede wszystkim jest spowodowany polityką firmy, która olała kompletnie temat printu wywalając sporo osób, które się na tym znały. Zarząd postawił na rozwój ZUMI, w zamian za spore przychody z magazynów. Efekcie i tu i tu dziura. Gratulować kadry menadżerskiej.
odpowiedź