SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy wyświetlane w otoczeniu jakościowej treści o 42 proc. bardziej efektywne

Komunikaty reklamowe wyświetlane obok treści premium  są o 42 proc. bardziej efektywne pod kątem istotnych wskaźników mediowych –  zarówno widoczności,  jak i czasu spędzanego przez użytkowników na stronie - wynika z badań grupy komunikacyjnej GroupM i Newsworks.

Dołącz do dyskusji: Reklamy wyświetlane w otoczeniu jakościowej treści o 42 proc. bardziej efektywne

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomek
Na przykładzie serwisów lokalnych grupy tuPolska.com mogę to samo potwierdzić i dodać, że w przypadku informacji lokalnych czytelnik jest jeszcze bardziej zaangażowany i spędza jeszcze więcej czasu z treścią która go interesuje.
odpowiedź