SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekord oglądalności TVP ABC, wzrost o 56 proc. Rosną Polsat JimJam i Nick Jr, traci Disney

W sierpniu 2016 roku na pozycję lidera oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych awansowało TVP ABC. Największym wzrostem w grupie 4-12 pochwalić się mogły Nick Jr, TVP ABC i Polsat JimJam, a na przeciwnym biegunie znalazł się Disney Channel.

Dołącz do dyskusji: Rekord oglądalności TVP ABC, wzrost o 56 proc. Rosną Polsat JimJam i Nick Jr, traci Disney

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Cieszy mnie taki wynik TVP ABC i życzę kolejnych sukcesów ponieważ to jedna z najlepszych stacji dla dzieci w dodatku bezpłatna. Moje dziecko chętnie ogląda animacje na TVP ABC.
odpowiedź
User
prawnik
Moje dziecko, które na próby włączenia TVP ABC dotąd reagowało prośbą o włączenie "normalnych bajek" (niewykonalną, u dziadków nie ma satelity), ostatnio nawet obejrzało kilkanaście minut. Była to jakaś rosyjska bajka (Maszeńka?). Więc jest jakiś postęp...
odpowiedź
User
bulaj
Hmm, dziwne te zestawienia: najpierw pokazujecie oglądalność kanałów dziecięcych w grupie dorosłej (4+ to jednak przede wszystkim dorośli), a potem pokazujecie oglądalność wszystkich kanałów w grupie dziecięcej. A tak naprawdę żeby pokazać jak wygląda ten segment rynku to przede wszystkim powinniście pokazać wyniki stacji dziecięcych w grupie dzieci. A tam nr 1 to nickelodeon, nr 2 tvp abc a nr 3 cartoon network. Jeśli nie pokazujecie/nie skupiacie się na zestawieniu, które jest kluczowe dla wszystkich którzy działają w tym segmencie rynku, to nie można nazwać Was serwisem branżowym.....
odpowiedź