SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii Heinekena pod hasłem „Remix our Future”, w ramach której można zaprojektować własną butelkę tego piwa. Za realizację akcji w Polsce odpowiada agencja 24/7PR.

Dołącz do dyskusji: „Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
malwa
Teraz już kiedy zakończył sie konkurs, czytałma tez o tym że na Design Week Milan odbędzie się tam prezentacja 30 najlepszych prac wyłonionych przez znanych designerów w konkursie Heinekena (członkami jury są :EVAN ORENSTEN- EXECUTIVE EDITOR AND CO-FOUNDER OF COOL HUNTING, Joshua Davies- znany artysta designer,Mark Dytham- CO-FOUNDER OF PECHAKUCHA. Naprawde super wydarzenie.
odpowiedź
User
antek
Wielkie gratki dla naszych, za to że 2 z nich jest w top 5 najlepszych projektów i dzięki temu mogli wyjechac do Mediolanu. Szacun Panowie.
odpowiedź