SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

Czwarta seria „Rodzinki.pl”, w porównaniu do emitowanej jesienią ub.r. trzeciej straciła 410 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji produkcji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,5 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Nic dziwnego. Ten serial to w zasadzie tylko reklama jogurtów, banku, elektrowni, telefonów, soków, słodyczy. Scenariusz napisany tylko na wypromowanie reklamodawców. Nie mozna juz tego oglądać.
odpowiedź
User
Papusza
Już w poprzednim sezonie wiało nudą a w 4 serii było jeszcze gorzej i te nieszczęsne reklamy na każdym kroku co to ? blok reklamowy czy serial ?
odpowiedź
User
agape
Dlaczego wyniki oglądalności podane na stronie http://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzinka.pl są inne?
odpowiedź