SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Roger Federer najcenniejszym reklamowo sportowcem, Tiger Woods przed LeBronem Jamesem, Ronaldo przed Messim (Top 20)

Roger Federer oraz dwaj golfiści są najbardziej cennymi dla marek sportowcami - wynika z rankingu London School of Marketing (LSM). W top 20 znalazły się tylko dwie kobiety, a najliczniej reprezentowani są tenisiści.

Dołącz do dyskusji: Roger Federer najcenniejszym reklamowo sportowcem, Tiger Woods przed LeBronem Jamesem, Ronaldo przed Messim (Top 20)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Ten ranking, paradoksalnie, pokazuje całą prawdę o atrakcyjności kobiecego sportu.
odpowiedź