SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ronaldo wybierający wodę zamiast Coca-Coli we wpisie promującym łódzkie wodociągi

Łódzki magistrat wykorzystał na Facbooku zdjęcie Cristiano Ronaldo z uniesioną w górę butelką wody do reklamowania swojej spółki wodociągowej. - Post wpisuje się w strategię komunikacji łódzkiego magistratu, chętnie sięgającego po real time marketing i niestandardowe, balansujące na granicy kontrowersji rozwiązania - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Tamioła z Havas PR Warsaw.

Dołącz do dyskusji: Ronaldo wybierający wodę zamiast Coca-Coli we wpisie promującym łódzkie wodociągi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna
"Facbooku" - serio, jest taki portal? Może i wodociagi w Łodzi nie mają kompetencji i wiedzy o prawie autorskim czy wykorzystaniu wizerunku, ale za to Wirtualne Media nie mają pojęcia o poprawnej redakcji tekstów i korekcie...
odpowiedź
User
prawnik
uuuu no to chyba ronaldo stanie się właścicielem wodociągów bo jak mu zaczną płacić to zbankrutują
odpowiedź

najnowsze wiadomości