SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Równość płci w nowej wizerunkowej kampanii Procter&Gamble (wideo)

Koncern Procter&Gamble, właściciel takich marek jak Ariel, Vizir, Hed&Shoulders rozpoczął nową wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#WeSeeEqual”. Angażuje się nią w walkę o równość płci.

Dołącz do dyskusji: Równość płci w nowej wizerunkowej kampanii Procter&Gamble (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zawiedziony nierównością
Co to za równość płci? Myślałem, że pokażą jakąś panią w kopalni na przodku albo opróżniającą szambo!
odpowiedź
User
x
Równość, czyli nie są ważne kompetencje, byle 50/50.
odpowiedź