SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KLM o rynku podróży: wyszukiwarki głosowe, ekologia, analiza twarzy

Wraz z rozwojem technologii, nowych mediów i  trendów, rynek podróży podlega ciągłym zmianom. Sposób, w jaki klienci szukają informacji, planują i odbywają podróż nie jest taki sam jak rok, czy kilka lat temu. Jak technologia i pasażerowie wraz ze swoimi zmieniającymi się potrzebami, wpłyną na podróże w 2020 roku? Czy wybór kierunku może być uzależniony od mediów społecznościowych? Jak będą się zmieniać lotniska? Holenderskie linie lotnicze KLM, analizując zachowania i preferencje konsumentów oraz nowe możliwości technologiczne, prognozuje kierunki rozwoju rynku podróży.

Dołącz do dyskusji: KLM o rynku podróży: wyszukiwarki głosowe, ekologia, analiza twarzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl