SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych

O najważniejszych wydarzeniach na rynku reklamowych w minionym roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy mówią portalowi Wirtualnemedia.pl menedżerowie z czołowych domów mediowych. To kolejna część naszego podsumowania roku w mediach i marketingu.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamowy: podsumowanie 2015 roku i prognozy na 2016 według domów mediowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Donald
"Sukces roku
Polska: Play pokonał T-Mobile Polska
Z niedawno opublikowanych podsumować za trzy kwartały wynika, wynika że Play ma już więcej klientów kontraktowych niż konkurencyjny T-Mobile Polska. Na koniec września T-Mobile obsługiwał 15,696 miliona klientów, z których 6,640 mln stanowili klienci kontraktowi. Play ma ich 6,717 mln."

Niestety taki skutek mają masy reklam i niedopowiedzenia w nich, Play jest według mnie jedną z najgorszych technicznie sieci w polsce ( mimo zasięgu 4 sieci który jest fikcją ) a do tego ich "nielimitowany interent" z limitem.... ehhh;/
odpowiedź