SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniejszy rynek reklamy telewizyjnej w 2022 roku. „Winowajcą zmiana dotycząca sponsoringu”

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w 2022 roku względem poprzedniego roku zmniejszyły się o 2,66 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - 2023 rok będzie stał pod znakiem podwyżek i dotyczy to również cen mediów - komentuje nam Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context.

Dołącz do dyskusji: Mniejszy rynek reklamy telewizyjnej w 2022 roku. „Winowajcą zmiana dotycząca sponsoringu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AS
Tylko co nam mówią dane odległe od rzeczywistych wpływów niemal o rząd wielkości?
odpowiedź