SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 11,53 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej w czerwcu stopniał o 12 proc., liczba spotów spadła o 14 proc. (raport)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sandzi
Czy cyfrowy Polsat bądź Plus płaci za reklamę w Polsacie ?
odpowiedź