SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym kwartale 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej w I kwartale 2018 roku wart 6,18 mld zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karim
Aż dziwi brak media expert w czołówce czy coś przeoczyłem?
odpowiedź
User
Abonent
Reklamy to forma psychicznego znęcania się nad abonentem.
odpowiedź
User
ROBI
Nie dziwi mnie ze polszmat jest liderem reklam. To śmieciowa stacja gdzie puszczają tylko reklamy i bzdurne programy i kevina wmawiając sobie że widzowie tak chcą , a tak na prawdę łacha z tego polszmatu ciągną a oni to łykają. Żałosny polszmat.
odpowiedź