SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,55 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tobik
Kurska TVP więcej wydaje niż zarabia... Cholecka smarował nie daje
odpowiedź
User
mike
Inflacja 20-30%, a wzrost wydatków tylko 3%. Fajnie. Będzie mniej reklam!
odpowiedź