SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W październiku wzrosły wpływy z reklam Polsatu i TVP 1, spadły - TVN i TVP 2. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,56 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, którego wzrosły wpływy z reklam - tak jak i TVP1, spadły - TVN i TVP2. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: W październiku wzrosły wpływy z reklam Polsatu i TVP 1, spadły - TVN i TVP 2. Liczba spotów wzrosła o 4 proc. (raport)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaki
kogo to obchodzi ?
odpowiedź