SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w ub.r. były o 11 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej w 2017 roku urósł o 11 proc. do 27 mld zł. Na czele Polsat i Aflofarm

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rozsadek
na pierwszy rzut oka widać, że sieć plus zaczęła sypać groszem do Polsatu, w sumie jeden właściciel
odpowiedź
User
HAHAHA
Cały rynek wart jest tyle ile suma transakcji a nie cen w cennikach. Otóż rynek reklamy tv jest wart w Polsce 5, 5 mld złotych!
odpowiedź