SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2018 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w lutym

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
robi
Wpływy z reklam , też coś . Kto to jeszcze ogląda. Wcale się nie dziwię że reklamy w tv śmieciowej drożeją , bo ludzie przełączają kanały jak lecą te durne tzw spoty. Wielu ludzi przestaje kupować te marne produkty typu APAP które w reklamie świątecznej życzą ludziom wesołych świąt z apapem ...... kur...a , co za oszołomy życzą ludziom żeby ich łeb napierdzielał w święta.!!!!!!!!!!
Tyle kasy czepią od tych marnych reklam a ich oferty programowe to syf.
odpowiedź