SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzeczpospolita” i „Fakt” zarabiają coraz mniej z reklam

We wrześniu br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 4,5 proc. mniej niż rok wcześniej. Największe spadki wpływów reklamowych zanotowały „Rzeczpospolita”, „Fakt” i „Echo Miasta”, a największy wzrost osiągnął „Super Express”.

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” i „Fakt” zarabiają coraz mniej z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Łgarstwa!!!!!!!!!!!!!
..................z Gawna Wymiotnego uczyniono zwykłego Toy-Toya , taka bardzacha przenośna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
odpowiedź
User
ibex
Ciekawy ten polski rynek prasy. Najlepiej sprzedające się tytuły mają najmniejsze wpływy z reklam. Tak załatwia się nieprawomyślną prasę. Głodem! Ludzie, przestańcie kupować GW, wzdętą już od dodatków jak tygodniowy topielec. Dajcie jej spokojnie umrzeć.
odpowiedź