SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)

Sieć restauracji KFC Polska na swoim profilu snapchatowym zaczęła emisję cyklu „Sery losu” parodiującego programy telewizyjne z wróżbitami. Za przygotowanie i realizację tej kampanii odpowiada agencja McCann & MRM.

Dołącz do dyskusji: „Sery losu” - wróżby na Snapchacie promują KFC (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
im
czy tylko mi się wydaje, czy pechowo jest tutaj kolorystyka Milki?
odpowiedź
User
Don
im, czyli co - nikt nie moze juz nigdy zrobic niczego fioletowego, bo fioletowa jest milka? Logika bez sensu, bo kazdy kolor juz kiedys gdzies u kogos byl.
Milka nie jest konkurencja KFC jesli juz, wiec nic pechowego.
odpowiedź
User
P
Nie kolor jest tutaj problemem :D
odpowiedź