SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Niedawno na rynku ukazała się interesująca publikacja, na temat nawyków i ich wpływie na nasze życie. Jej autorem jest Charles Duhigg, który na co dzień pracuje jako dziennikarz śledczy w „The New York Times”.

Dołącz do dyskusji: Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miqa
Właśnie przeczytałam "Siłę nawyku". Treści zamieszczone na 404 stronach tekstu (nie licze podziekowań i przypisów) mozna podsumowac jednym zdaniem: Nie mozna zmienić nawykow tylko mozna je zastapić nowymi. I tyle cudownej wiedzy... Na lekturę całości szkoda czasu.
odpowiedź
User
kreatywny
Dlaczego landing page do baneru artykułu odnosi do księgarni, w której nie ma książki? :P
odpowiedź