SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kilkaset skarg na reklamę gładzi Śnieżka, KER: marketer przedmiotowo traktuje kobiety

Komisja Etyki Reklamy stwierdziła, że internetowa reklama gładzi marki Śnieżka Acryl-Putz (produkowanej przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka) - wykorzystująca wizerunek trzech kobiet i opatrzona hasłem „Wykonawco którą wybierzesz na test?" - jest nieetyczna, bo utrwala negatywne stereotypy poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.

Dołącz do dyskusji: Kilkaset skarg na reklamę gładzi Śnieżka, KER: marketer przedmiotowo traktuje kobiety

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
równouprawnienie w XXI wieku takie właśnie jest
Ostatnio w tv jest pełno reklam farmaceutyków, w których facecie ukazani są jako dziecinni lub idioci. Ale tym nikt się nie zajmuje, przecież to musi być prawda i rzeczywistość, mężczyzn nie można przecież dyskryminować, nie się nie da. Facetów można pokazywać w tv jak się chce.
odpowiedź
User
Niekumaty
Nie widzę specjalnie różnicy pomiędzy paniami na zdjęciu a np. autokreacją pani Chodakowskiej, wielbionej i naśladowanej przez miliony kobiet. Na czym polega problem?
odpowiedź
User
Q
"Nie ma merytorycznego związku między kobietami a reklamowanym produktem." i ktoś tu mówi o utrwalaniu stereotypów. Kobiety mogą reklamować proszek do prania albo płyn do mycia podłóg, bo na takie reklamy nie ma skarg. Wiadomo, że reklama opiera się na schematach i stereotypach i śmieszy mnie taka reakcja "setek osób". Kogo to obchodzi. Ale baner oczywiście okropny a grafik płakał. aż się lata 90 przypominają
odpowiedź

najnowsze wiadomości