SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP

Smart Buyer Connect umożliwia kupującym wygodne i skuteczne zarządzanie transakcjami w modelu programmatic,  zbliżając do siebie obie strony rynku reklamowego i poprawiając optymalizację ścieżki wartości (Value Path Optimization).

Dołącz do dyskusji: Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sceptyk
Wygląda jak DSP w wersji demo. Focusowanie się jedynie na PMP wydaje się być chybionym pomysłem. Po co kupujący mieli by korzystać z kolejnej platformy zakupowej? Ta sama powierzchnia jest dostępna w DV360 czy DSP Adform. Dodatkowo obie te platformy oferują także open market
odpowiedź