SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Smartney w nowej reklamie sprawdza, czy da się pożyczać pieniądze mądrzej

Ruszyła nowa kampania telewizyjna fintechu pożyczkowego Smartney, należącego do francuskiej grupy Oney Bank. Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna Brasil. Za produkcję odpowiada Papaya Films, za planowanie i zakup mediów Wavemaker (telewizja), Sales & More (internet).

Dołącz do dyskusji: Smartney w nowej reklamie sprawdza, czy da się pożyczać pieniądze mądrzej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jeshkam
Nóż się w kieszeni otwiera...🤦‍♂️🤦‍♂️
odpowiedź