SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Śmieci jako „estetyczna forma” w nowej odsłonie kampanii o segregacji odpadów w Warszawie

Władze Warszawy rozpoczęły drugi etap kampanii edukującej mieszkańców o prawidłowej segregacji śmieci. Za jej kreację odpowiada Aleksandra Jasionowska z biura marketingu stołecznego magistratu.

Dołącz do dyskusji: Śmieci jako „estetyczna forma” w nowej odsłonie kampanii o segregacji odpadów w Warszawie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ad
Czemu służyc ma ta kampania? Chyba wyrzuceniu publicznych pieniędzy do śmieci. Pseudosztuka z pseudoprzekazem, w którym nie wiadomo, co twórca miał na myśli.
odpowiedź