SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia

Snapchat ma w planach wprowadzenie opcji wyświetlania w aplikacji reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia przez użytkownika - wynika z nieoficjalnych informacji. Firma rozważa zastosowanie formatu reklamowego, w którym treść od reklamodawcy będzie można zignorować dopiero po kilku sekundach.

Dołącz do dyskusji: Snapchat rozważa wprowadzenie reklam bez możliwości ich natychmiastowego pominięcia

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Postradamus
Ja wiem, że to trzeba monetyzować, bo pro bono nie działają, ale to chyba strzał w stopę. Ja nie używam, ale tak im mówię. Swoją drogą, ciekawe kiedy wprowadzą reklamy, na które będzie się musieć patrzyć co najmniej 3 s. Teraz będzie trzeba poczekać, ale można wzrok odwrócić. A przecież już teraz smartfony mogą śledzić ruch oczu i sprawdzać, czy patrzysz na reklamę. Jak nie patrzysz, to licznik czasu stoi.
odpowiedź