SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych

Kampania reklamowa z wykorzystaniem Snapchata ma sens, choć na pewno nie dla każdej marki. Daje na pewno bliższy kontakt z konsumentem niż na innych platformach interneowych i idealnie pasuje do lifestylowych akcji reklamowych. I choć zasięg Snapachata jest relatywnie niski, to oferuje on jednak dotarcie do specyficznej grupy użytkowników oraz bardzo wysoki poziom zaangażowania odbiorców - przekonują w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych.

Dołącz do dyskusji: Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
not
Już teraz nawet snapa zaśmiecą tymi głupimi reklamami.
odpowiedź