SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Social Tigers wypromuje marki Polski Cukier i Dworski w social media

Agencja Social Tigers wygrała przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski (produkowanych przez Krajową Spółkę Cukrową) w mediach społecznościowych. Będzie dla nich pracować przez rok.

Dołącz do dyskusji: Social Tigers wypromuje marki Polski Cukier i Dworski w social media

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antoni
cóż za zła decyzja... rozumiem, że kolejny raz zaproponowali rażąco niską cenę, co? oni wykorzystują pracowników, czesto trzeba trzepać nadgodziny. Ciekawe czy w przetargu Krajowej Spółki Cukrowej uwzględnione są regulacje które zakazują takiego wykorzystywania ludzi. ŻAL.PL Polityka PiS znowu dnoooo
odpowiedź