SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem

W kwietniu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera niezmiennie dwutygodnik „Bravo”.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism młodzieżowych, „Bravo” liderem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
blind
dobry przykład dla studentów : jak zaduszono brand nie przechodząc do internetu, czyli tam gdzie siedzi klientela bravo. Brawo.
odpowiedź
User
zac
dlaczego w zestawieniu nie ma newsweka? Przecież to też właściwie tylko dzieci i infantylne dziewczynki czytają, które na chwilę odłożyły 50 twarzy Graya.
odpowiedź
User
lila
Nie ma się co dziwić, że sprzedaż tych pism zmalała i będzie malała jeszcze bardziej. Oprócz sztuczności, wyretuszowanych zdjęć i dziwnych, nigdzie nie sprawdzonych tekstów i informacji nic tam nie ma. Z ciekawości zerknęłam na te pisma i nie ma tam żadnych wartych uwagi plakatów ( właściwie to są jakieś plakaty dla dzieci, tło na każdym z nich jest przytłaczająco cukierkowe ), żadnych ciekawych, prawdziwych artykułów o normalnych ludziach, zero pomocy dla nastolatków borykających się z problemami, tylko utwierdzanie ich w przekonaniu że muszą wyglądać idealnie, bo tylko wygląd się liczy. No masakra. Dzieci które to kupują nie dowiedzą się niczego ciekawego z tych gazet, a przecież to właśnie taka wspaniała okazja żeby im coś wartościowego pokazać, między artykułami o gwiazdach.
odpowiedź