SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada widoczność reklam display i wideo w Polsce

Po bardzo dobrym drugim kwartale, w trzecim kwartale br. formaty reklam display odnotowały gorsze wskaźniki, zarówno w Polsce, jak i w Europie. Również reklamy wideo odnotowały pogorszenie widoczności, w Polsce większe niż w skali Europy - wynika z najnowszego raportu „Viewability Benchmark” opublikowanego przez agencję Meetrics.

Dołącz do dyskusji: Spada widoczność reklam display i wideo w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kazimierz
Rynek reklam się zmienia, nic w tym dziwnego. Ja od kilku lat aby być na bieżąco w temacie jeżdżę do Nadarzyna na międzynarodowe targi reklamy Ramadays. W lutym znowu się tam zamelduje
odpowiedź