SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada widoczność reklam display w Polsce. Najgorszy wynik w 2020 roku

Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku. Tylko co druga reklama display trafia ze swoim komunikatem do użytkowników online w zabieganiu towarzyszącym końcowi roku - wynika z raportu "Viewability Benchmark" agencji Meetrics za IV kwartał 2020 roku.

Dołącz do dyskusji: Spada widoczność reklam display w Polsce. Najgorszy wynik w 2020 roku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Noro
Ja i mój adbloker uwielbiamy te reklamy
odpowiedź
User
Branżowy
Znając jakoś pomiarów Meetrics to zwyczajnie mogli coś spierdzielić po swojej stronie, stąd spadki
odpowiedź