SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadły wpływy reklamowe Polsatu, na papierze większy zarobek TVP iTVN

Liderem wpływów reklamowych w I półroczu 2009 r. była telewizjaTVN. Stacja zarobiła cennikowo 1 374 mln złotych, drugie miejsceprzypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszym miejscuznalazła się VIVA Polska. Najwięcej na reklamę wydały Unilever, PTKCentertel oraz Polkomtel.

Dołącz do dyskusji: Spadły wpływy reklamowe Polsatu, na papierze większy zarobek TVP iTVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl