SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spar krytykowany przez pracowników za hasło „Klient nasz pan”. "Trudno bronić tę kampanię"

Sieć sklepów Spar Polska kampanią z hasłem „Klient nasz pan” wywołała spoty zamęt w sieci. Buntują się przeciw niej pracownicy handlu twierdzący, że slogan ten godzi w godność takich ludzi jak oni. - Trudno bronić tę kampanię, niemniej jestem przekonany, że w obecnych warunkach społeczno-gospodarczych żaden pracodawca świadomie nie promowałby tak niezdrowej relacji między klientem a pracownikiem. To byłby przecież przejaw skrajnego braku instynktu samozachowawczego - komentuje Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.

Dołącz do dyskusji: Spar krytykowany przez pracowników za hasło „Klient nasz pan”. "Trudno bronić tę kampanię"

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pracownik agencji reklamowej
Pozdrawiam wszystkich ludzi pracujących z agemcjach reklamowych, gdzie obok tego hasła stawiana jest potrzeba robienia nadgodzin o 2 w nocy, bo właśnie, "Klient nasz Pan". Może niech ktoś zajmie się analizą tej pato branży? Proszę?
odpowiedź
User
Pracownik agencji reklamowej
Pozdrawiam wszystkich ludzi pracujących w agencjach reklamowych, gdzie obok tego hasła stawiana jest potrzeba robienia darmowych nadgodzin do 2 w nocy, bo właśnie, "Klient nasz Pan". Może niech ktoś zajmie się analizą tej pato branży? Proszę?
odpowiedź
User
Cataleya
Hasło straszne, współcześnie nie do zaakceptowania. Reakcja pracowników SPAR nie lepsza: "może jeszcze klient nam nasra???" Tak widzą osobę, która jest u nich gościem? Która wybrała ich sklep? Czy to oznacza, ze gdyby sprzedawca był panem (jak za komuny) to też mógłby nasr...? Cała sytuacja pokazuje frustrację i patologiczne relacje w sieci sklepów a także polskie kompleksy. Obu stron.
odpowiedź