Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd
Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy Alior Banku zaczynający się od słów „Pozwoliliśmy sobie na chwilę przerwać blok reklamowy” naruszył kodeks branżowy, ponieważ mógł wprowadzać odbiorców w błąd.
Dołącz do dyskusji: Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd
Kurtyny przed reklamami czy TV, czy radiowymi to tylko i wyłącznie potwierdzenie tej tezy.
"UWAŻAJ DEBILU! TERAZ APLIKUJEMY CI REKLAMY". Obraża mnie to jako odbiorcę mediów, a poza tym powoduje ograniczenie kreatywności twórców i nadawców.
KRRIT musi trzymać łapę na kasie. I tak, mierny spot musi się wybić spośród miernoty, dlatego jest krzykliwy i nachalny.
Wyobraźmy sobie, że opadają kurtyny przed i po reklamach.
I co widać?
Gołą du.ę KRRiT.