SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd

Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy Alior Banku zaczynający się od słów „Pozwoliliśmy sobie na chwilę przerwać blok reklamowy” naruszył kodeks branżowy, ponieważ mógł wprowadzać odbiorców w błąd.

Dołącz do dyskusji: Spot Alior Banku „przerywający blok reklamowy” wprowadzał odbiorców w błąd

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Słuchacz
Kolejny przykład, że tak czy inaczej KRRiT traktuje mnie jak debila.

Kurtyny przed reklamami czy TV, czy radiowymi to tylko i wyłącznie potwierdzenie tej tezy.

"UWAŻAJ DEBILU! TERAZ APLIKUJEMY CI REKLAMY". Obraża mnie to jako odbiorcę mediów, a poza tym powoduje ograniczenie kreatywności twórców i nadawców.
KRRIT musi trzymać łapę na kasie. I tak, mierny spot musi się wybić spośród miernoty, dlatego jest krzykliwy i nachalny.
Wyobraźmy sobie, że opadają kurtyny przed i po reklamach.

I co widać?

Gołą du.ę KRRiT.


odpowiedź

najnowsze wiadomości