SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
Kto te pismaki jeszcze kupuje? Wszystko jest już dawno w necie. Nawet Viva stracila mocno swoją moc, w dodatku ma coraz bardziej słabe sesje przypominające zdjęcia w Claudii.
odpowiedź
User
Ania
Kto te pismaki jeszcze kupuje? Wszystko jest już dawno w necie. Nawet Viva stracila mocno swoją moc, w dodatku ma coraz bardziej słabe sesje przypominające zdjęcia w Claudii.
odpowiedź