SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół

W lutym 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people zostało „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Viva!” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dane
Z tego co widzę to "Party" jest liderem segmentu od kilkunastu lat, więc nie bardzo rozumiem sformułowania typu "zostało nowym liderem" etc
odpowiedź
User
Ala
A kto mądry kupuje vive??? Przecież nic ciekawego w niej nie ma, nudne sesje stylizacji dla Pan z małych miast i plotki, wiadomosci można przeczytać na pudlu miesiąc wcześniej.
odpowiedź