SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”

W sierpniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Medioznawca
Sprzedaż leci na łeb, na szyję
odpowiedź
User
Piotr
Brawo Gala... zmiany jej niestety nie służą
odpowiedź
User
GTJ
Brawo Gala... zmiany jej niestety nie służą

Jeśli pozostałe dwutygodniki będą kosztować tyle co Gala to wtedy porozmawiajmy o sprzedaży.
odpowiedź