SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Tina” na plusie

W sierpniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Tina”, a najwięcej straciła „Pani Domu” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. Tylko „Tina” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl