SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie

W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. liderem sprzedaży był „Men’s Health”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Playboy”, a na czele spadków znalazło się „Logo” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży magazynów dla mężczyzn, tylko „Playboy” na plusie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawski
Ciekawe, ile mają dobrze płatnych stron reklamowych oraz ile dokładają z sieci (jesli na niej dużo zarabiaja), bo przy takich niskich nakładach sprzedanych, marży dystrybutorów, kosztach papieru, personelu, itp., prowadzenie takiego biznesu nie jest łatwe.
odpowiedź