SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem

W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję najchętniej kupowanego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
smerf
Zwolnić Nocuń i będzie dobrze!!!!
odpowiedź
User
zygmunt
Zwolnić Nocuń
odpowiedź
User
syf
Precz z Nocuń
odpowiedź