SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadki sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych, „W Sieci Historii” najbardziej w dół

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych, „W Sieci Historii” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gary
W sieci ma dość liczna prenumeratę w przeciwieństwie do Newsweeka.
odpowiedź
User
influłenser
siła prasy hahaha
odpowiedź