SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Stacje Disneya tracą oglądalność. Disney Channel w dół o 3, ESPN o 2 mln widzów

Disney podał, że w zakończonym roku fiskalnym 2018 kilka należących do koncernu stacji zanotowało spadek oglądalności w Stanach Zjednoczonych. Sportowy kanał ESPN w ciągu roku stracił 2 mln widzów, zaś Disney Channel przestały oglądać 3 mln Amerykanów. Straty wśród odbiorców dotknęły także Freeform, Disney Junior oraz Disney XD.

Dołącz do dyskusji: Stacje Disneya tracą oglądalność. Disney Channel w dół o 3, ESPN o 2 mln widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl